niedziela, 4 lipca 2010

W kanionie bystrej rzeki

Byłem w czwartek nad rzeką dość blisko Jeleniej Góry. Łowiłem tam rok temu przez parę dni. Wtedy miałem pecha, bo było to kilka dni po zeszłorocznej powodzi. Tym razem woda była niska i przejrzysta.
Okazało się, że rzeka jest dość zasobna w jelce. Siedziały w sporej części wolnej wody. Pstrągów też było trochę, od maluchów po takie 25 cm. Starałem się łowić na suchą jak najwięcej. Sprawdziła się tutaj muszka Humpy, która dobrze broni się przed silnymi bystrzami. Była też na tyle spora, że maluchów nie zacinałem.
Pod wieczór zajechałem po drodze nad Bóbr i połapałem podwymiarowych pstrągów na suchą. Z tej części niestety nie mam materiału. Zachęcam do obejrzenia w HD na vimeo.com.

2 komentarze:

bartekopacz pisze...

No stary filmik świetny. Klimat nieziemski i ta muzyka w tle. Co to za kawałek?

Glina pisze...

The American Dollar - Call