poniedziałek, 6 czerwca 2011

Wybredne

Chciałem obczaić jak jest na innym odcinku Bobru i podjechałem popołudniu trochę niżej niż ostatnio. Minąłem jakichś korbiarzy, a kawałek dalej widzę gościa z muchówką, więc zatrzymuję się i zagaduję. Okazało się, że to Niemiec z Bawarii. Pogadaliśmy chyba z dobre pół godziny o muchowaniu w PL i GER. Poleciłem mu inne rzeczki w okolicy. Później trochę potopiłem nimfę, ale bez efektu i zająłem się mieszkańcami kamieni pod wodą. Zjadłem sobie prowiant oglądając powierzchnię wody i o 18 zacząłem łowić. Spływała masa owadów i pstrągi robiły sobie przerwy. Wyciągnąłem jednego 25 cm i drugi 30 + mi spadł z jętki majowej (szkoda bo chwilę nad nim stałem). Po 21 ryby chętniej nawalały (dosłownie) i udało mi się zaciąć potoka ze zdjęcia. Widziałem grube zbiórki, ale w miejscu niestety niedostępnym dla mojego rzutu (za głęboko).Wróciłem po 23 zmęczony jak diabli.



0 komentarze: